Władze Adform Group SA

Paweł Montewka

Przewodniczacy Rady Nadzorczej Adform Group S.A.

 

Prezes Zarządu Pracowni Sztuk Plastycznych Sp. z o.o. najstarszej firmy wystawienniczo-targowej w kraju oraz Wiceprezes Zarządu Spółki Międzynarodowe Centrum Targowe Sp. z o.o. realizatora największych Targów Jubilerskich w Polsce, posiada doświadczanie w reklamie i marketingu zdobyte w jednostkach administracji publicznej. Jest odpowiedzialny za realizację wielu imprez targowych w kraju i za granicą.


Beata Jurkschat

Sekretarz Rady Nadzorczej Adform Group S.A.

Absolwentka Akademii Morskiej w Gdyni, kierunku Zarzadzanie i Marketing oraz prestiżowego programu rozwoju kompetencji menadżerskich w Harvard Business School i Canadian International Management Institute. Ukończyła również Studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, na kierunku Komunikowanie Biznesowe i Public Relations.
Ponad 12 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami i projektami, głównie w obszarze komunikacji marketingowej i public relations w sektorze przedsiębiorstw.
W latach 2003 do 2010 r. związana z Grupą LOTOS, jako Dyrektor ds. komunikacji i CSR budowała struktury obszaru komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Tworzyła struktury i strategię społecznej odpowiedzialności biznesu Grupy LOTOS. Wprowadziła system raportowania społecznego zgodnie z międzynarodowymi standardami Global Reporting Initiative oraz wytycznymi Giełdy Papierów Wartościowych. Członek zespołu interdyscyplinarnego ds. Budowy Wartości Firmy oraz Programu promocją projektów restrukturyzacji i optymalizacji działalności Grupy LOTOS. Tworzyła politykę współpracy z instytucjami samorządowymi i organizacjami pozarządowymi.

Kierowała zespołem menedżerów w projektach komunikacyjnych, które uzyskały uznanie i nagrody główne w ocenie Związku Firm Public Relations oraz inicjatywach efektywnościowych PricewaterhouseCoopers, CSR Consulting i Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Aktualnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego PUBLIC FORMAT, firmy świadczącej usługi doradztwa strategicznego w dziedzinie public relations zajmującej się m.in. tworzeniem strategii komunikacyjnych wspierających rozwój biznesu klienta, budowaniem wizerunku w mediach, społeczno – sportowych i odpowiedzialności społecznej.


Michał Gąsior

Członek Rady Nadzorczej Adform Group S.A.

Michał Gąsior od 2008 r. związany jest z grupą Kulczyk Investments. Pełni funkcję Dyrektora Finansowego w Kulczyk Real Estate Holding, grupie skupiającej spółki z sektora nieruchomości. Jednocześnie jest członkiem zarządu szeregu firm wchodzących w skład Holdingu. Po utworzeniu w 2010 roku przez Kulczyk Investments oraz Silverstein Properties, Inc., developera z Nowego Yorku, będącego właścicielem projektu World Trade Center, joint venture Kulczyk Silverstein Properties, pełni również funkcję Dyrektora Finansowego w tym podmiocie.
Były Dyrektor Departamentu Rynków Dłużnych oraz zarządzający działem Finansowania Strukturyzowanego w centrali Banku Pekao S.A. (Unicredit Group).
W swojej karierze zawodowej zrealizował szereg pionierskich transakcji finansowania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, między innymi pierwszą transakcję sekurytyzacji należności w Polsce oraz pierwszy program emisji obligacji przychodowych w Europie Środkowej i Wschodniej.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz ukończył podyplomowy program MBA organizowany przez Uniwersytet Bocconi w Mediolanie oraz Unicredit Bank


Krzysztof Kozak

Członek Rady Nadzorczej Adform Group S.A.

 

Z komunikacją marketingową i sprzedażą związany od 13 lat. Członek Zarządu ICP Group S.A. Współtwórca agencji Live Marketing Concept (działającej w ramach ICP Group) i jej Executive Director. Wcześniej Managing Director w agencji experiential marketingu EMlab (grupa Change Intergrated, obecnie MediaCap), która jest pierwszą w Polsce agencją specjalizującą się w marketingu doświadczeń.
Karierę zawodową rozpoczynał jako Business Development Manager portalu internetowego. Następnie współtworzył od podstaw agencję marketing services BTL Point Group. Odpowiadał za zarządzanie operacyjne jak i za tworzenie strategii. Był również współwłaścicielem w jednej z pierwszych w Polsce agencji marketingu mobilnego Telecom Media.
Tworzył strategie komunikacji, zarządzał i kierował projektami m.in. dla takich firm jak: Adidas, Conccordia, PGE, Mercedes-Benz, Michelin, Knauf, Philips, Polkomtel, Samsung, Sarantis, Unilever, Wyborowa.
Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej bazującej na niestandardowych rozwiązaniach i nowych mediach, systemach motywacji i wsparciu sprzedaży. Jest wykładowcą na Marketing Communication Academy i autorem wielu publikacji w mediach branżowych.


Grzegorz Dębski

Członek Rady Nadzorczej Adform Group S.A.

 

Grzegorz Dębski ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczynał w maju 2005 r. jako Manager Zespołu Doradców Klienta EFECT Doradztwo Finansowe Sp. z o.o.

Przez cały okres pracy zawodowej, związany z szeroko pojętymi usługami wspierającymi funkcjonowanie przedsiębiorstw, w tym usługami doradczymi z zakresu oceny, przygotowania do realizacji oraz organizacji finansowania projektów inwestycyjnych.

Wieloletnie doświadczenie zdobywał, pełniąc funkcje menadżerskie w Banku Handlowym S.A. (CitigoldWealth Manager), HSBC Bank Polska S.A. (Premier Relationship Manager, Premier Relationship Manager Mortgage), NWAI Dom Maklerski S.A. (PrivateBanker, Investment Manager).

Aktualnie jest wspólnikiem w spółce ECDDP Investment Sp. z o.o. i odpowiada za innowacyjne projekty inwestycyjne w segmencie klienta korporacyjnego oraz analizę zewnętrznych źródeł finansowania.