Aktualności » Blog » Aktualność
2017-07-03

POS TV kontra tradycyjna reklama

Z pewnością zauważyłeś, że tradycyjna forma reklamy nie przynosi takich efektów jak jeszcze kilka lat temu. Wielu klientów deklaruje, że nie ufa reklamom emitowanym w telewizji, a niektórzy z nich w czasie emisji spotu wychodzą z pokoju.

 

W efekcie korzystanie z dotychczasowych metod staje się coraz droższe, a równocześnie mało efektowne. Odpowiedzią na taką sytuację jest POS TV ( Point of Sales TV - telewizja w miejscu sprzedaży). Jest to rodzaj zamkniętej sieci ekranów służących do wyświetlania reklam i innych informacji, na bieżąco dostosowywanych do zmieniających się potrzeb.

 

 

Zalet takiego rozwiązania jest co najmniej kilka, m.in. możliwość dowolnej konfiguracji różnych spotów reklamowych, w dogodnym dla nas czasie i miejscu. Tym samym praktycznie codziennie informacja na monitorach może być inna. A co najważniejsze, docieramy z informacją dokładnie do takiego klienta do jakiego chcemy dotrzeć.

 

Przygotowanie treści reklamowych jest również znacznie szybsze i tańsze niż w przypadku klasycznych materiałów informacyjnych i promocyjnych. Dzięki POS TV możemy przekazać nie tylko znacznie więcej interesujących treści, ale co równie ważne, w zdecydowanie atrakcyjniejszej dla odbiorców oprawie.

 

 

Ponieważ POS TV podaje przekaz reklamowy w miejscu sprzedaży, gdzie przeważnie podejmowane są decyzje o zakupie ma największy wskaźnik skuteczności spośród wszystkich form reklamy.

 

To rozwiązanie wspiera sprzedaż poprzez prowokowanie do zakupów nieplanowanych, opartych na impulsie, ale również dzięki atrakcyjnej komunikacji i interakcji z konsumentem wpływa na pozytywny wizerunek miejsca sprzedaży.

Pytacie o efekty uboczne? Jest nim wzrost obrotów reklamowanych produktów o nawet 80%. Czy wciąż macie wątpliwości, że warto zainwestować swój budżet na promocje w tą formę reklamy?

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                              >>Powrót