Aktualności » Blog » Aktualność
2017-06-19

POS TV

Nasze codzienne życie trudno wyobrazić sobie bez kontaktu z laptopem, smartfonem czy tabletem. Komputer i Internet nie jest już niczym nowym. Rozwój multimediów i technologii sprawia, że zmienia się również branża POS. Tradycyjny display nie jest już w stanie w pełni zaspokoić potrzeb konsumenta i detalisty. W odpowiedzi na rosnące potrzeby indywidualnego odbiorcy powstają tzw. POS TV, czyli telewizja w punkcie sprzedaży.

 

 

POS TV bazuje na systemie monitorów, na których wyświetlany jest atrakcyjny, odpowiednio przygotowany kontent. Takie rozwiązanie umożliwia bardziej złożoną formę prezentacji marki i produktu. Buduje świadomość klienta i wspiera jego decyzję o zakupie danego towaru.

POS TV chętnie wykorzystywane jest w placówkach bankowych, aptekach i w pobliżu kas w hipermarketach, a więc wszędzie tam, gdzie klient „skazany” jest na czekanie.

 

 

Połączenie ekranu LCD z displayem czy standem wzmacnia jego przekaz reklamowy w miejscu sprzedaży i zachęca klienta do interakcji. W prosty sposób pozwala zapoznać się interesującymi nas artykułami, a tym samym sprawia, że zakupy są jeszcze łatwiejsze i bardziej przyjemne. Jest to równocześnie rozwiązanie nie tylko tańsze od drogich spotów reklamowych, ale przede wszystkim trafiające do określonego przez nas segmentu rynku.

 

Telewizja zlokalizowana na terenie sklepu przekłada się na niższe koszty prowadzenia kampanii marketingowych oraz zwiększa możliwości wyboru akcji promocyjnych. Wpływa pozytywnie na budowanie zasięgu kampanii i zwiększa wskaźnik zakupów spontanicznych.

 

Nie jest to zatem przypadek, że POS TV w miejscu sprzedaży rozwija się z zawrotną szybkością.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                              >>Powrót