Aktualności » Blog » Aktualność
2017-04-10

POS-taw na karton

Przestrzeń sklepu, to swoiste pole bitwy o uwagę klienta. Ekspozycji tysiąca produktów i marek, które chcą wyróżnić się na tle konkurencji. Przemyślana i niestandardowa kampania z wykorzystaniem spersonalizowanego materiału POS, to sekret sukcesu sprzedażowego.

 

Powierzchnia handlowa daje wiele możliwości wykorzystania różnych form reklamy i dotarcia do konsumenta. Począwszy od dużych wysp sprzedażowych przez displaye i stopery, po ekspozytory przykasowe.

Aby móc sprostać oczekiwaniom wymagających klientów, materiał wspierający sprzedaż musi być adekwatny do pory roku, okoliczności a nawet regionu – a to pociąga za sobą konieczność częstych zmian. Dobrym rozwiązaniem jest sięgniecie po karton, który jest m.in. łatwy w obróbce i aranżacji, prosty w montażu oraz, co nie mniej ważne, tańszy w porównaniu do innych materiałów.

 

 

Tektura falista stwarza szerokie możliwości projektowe w zakresie małych form reklamowych jak i dużych ekspozytorów. Jest to praktyczna i wszechstronna technologia, dużo bardziej uniwersalna niż drewno czy plastic.

 

Projekty z kartonów są lekkie i łatwe w transporcie. Ponieważ jest to materiał biodegradowalny, doskonale wpisuje się w trend eko i postawy promującej dbałość o środowisko naturalne. Może być wielokrotnie przetwarzany, jako surowiec wtórny, co przekłada się na zmniejszenie ilości odpadów – co jest bardzo optymistyczne. Równocześnie, kartonowe ekspozytory mogą być równie trwałe i praktyczne jak materiały wspierające sprzedaż wykonane z innych surowców. A naturalność i moda na minimalizm czyni je jeszcze bardziej atrakcyjnymi.

 

 

Oprócz względów ekologicznych, warto docenić plastyczność tego materiału i jego potencjał projektowy. Możemy tworzyć niestandardowe realizacje, w oparciu o indywidualne pomysły. Jest to niezwykle ważne w świecie, w którym, aby móc wygrać walkę o klienta, należy umieć zaskakiwać i być kreatywnym.

 

Materiały wspierające sprzedaż wykonane z kartonu możemy poddać różnym technikom uszlachetniającym, co jest dla nich doskonałą ochroną i przekłada się na większą ekskluzywność wykonania. W tym celu możemy wykorzystać folie, lakiery – UV błyszczące i matowe, oraz różnego rodzaju tłoczenia na sucho – wklęsłe i wypukłe. Dzięki tym zabiegom nasz materiał POS nabierze indywidualnego, spersonalizowanego charakteru, co może okazać się kluczowe w walce o uwagę konsumentów.

 

 

Firma Adform Group S.A. od ponad 10 lat oferuje swoim klientom rozwiązania zwiększające sprzedaż produktów i usług, w tym również materiały wspierające sprzedaż wykonane z kartonu. Własny park technologiczny i zaplecze logistyczne, sprawiają, że nasze realizacje dostarczamy pod wskazany adres, do klientów na terenie całej polski i Europy. 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                         >>Powrót