Aktualności » Blog » Aktualność
2017-01-09

6 zasad dobrej kampanii POS

Większość producentów i przedstawicieli branży retail zgodnie przyznaje, że materiały POS w znaczący sposób wpływają na ostateczne decyzje zakupowe wśród klientów. Należy pamiętać, że wzrost sprzedaży będzie możliwy jedynie wtedy, kiedy kampania wspierające sprzedaż zostanie przeprowadzona w sposób prawidłowy, a jej przekaz dopasowany do odbiorcy.

 

Podpowiadamy, jakie czynniki będą wpływały na skuteczność takiej kampanii i na jakie aspekty należy zwrócić uwagę, aby osiągnąć zamierzony cel.

 

Innowacyjność i funkcjonalność

 

Materiały wspierające sprzedaż, takie jak displaye, standy czy moduły pułkowe będą coraz bardziej funkcjonale i mobilne. Łatwe w obsłudze i montażu. Wykonywane z materiałów pozwalających na składanie i rozkładanie w dowolnym miejscu bez konieczności użycia narzędzi, a tym samym ułatwiające ich logistykę. Nowoczesny POS będzie połączeniem estetycznego wykonania i zaawansowanej technologii.

 

Personalizacja

 

Firmy produkujące materiały POS będą doradcami i ekspertami w doborze najlepszych technik stymulujących sprzedaż. Trendem stanie się personalizacja form reklamy. Dopasowani do potrzeb wąskiej grupy odbiorców. Inna forma tej samej reklamy dla kobiet i mężczyzn. Jest to następstwo rozwoju nowoczesnych technologii oraz upowszechnienia dostępu do Internetu. Wciąż spektakularnym przykładem możliwości personalizacji jest serwis Nike umożliwiający zamówienie u producenta indywidualnie „zaprojektowanej”, a przez to również niepowtarzalnej pary butów. Główną zaletą materiałów POS szytych na miarę klienta, będzie możliwość dopasowania nośników do kontekstu, miejsca i czasu.

 

 

Trendy POS

 

Marki będą wykorzystywały materiały, które pozawalają dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców i umożliwiają częstą zmianę ekspozycji. Kartonowy POS będzie nie tylko ciekawy, ale również lekki i o ergonomicznym kształcie. Umożliwiający adaptację reklamy w trudno dostępnych miejscach, jak np. koniec alejki zakupowej. Wielkoformatowe rozwiązania, takie jak grafika na dużych powierzchniach sklepowych i bramach, czy konstrukcje z tektury, będą chętnie wykorzystywane przez firmy. Wzrośnie liczba stoisk typu shop in shop.

 

                                                                Fot: http://karton-stand.blogspot.com/

 

Możliwość zamówienia od ręki

 

Proces magazynowania jest kosztowny i niesie ze sobą ryzyko uszkodzenia czy zmiany atrakcyjności materiału, zwłaszcza że rotacja materiałów POS jest duża ze względu na częste promocje. Nie ma więc potrzeby zamawiania standu na zapas. Sukces odniosą firmy, które w krótkim czasie wyprodukują i dostarczą realizacje pod wskazany adres. Dodatkowym atutem może być usługa odbioru i utylizacji niepotrzebnych materiałów (koniec promocji).

 

„Multi-technologiczność” produktu

 

Kompleksowa realizacja w jednym miejscu i u tego samego producenta to nie tylko oszczędność czasu i pieniędzy, ale również nerwów. Producent, który dysponuje własnym parkiem technologicznych i posiada doświadczenie w pracy z różnymi materiałami, gwarantuje nam wykonanie dużego nakładu i szeroki wachlarz możliwości w ramach jednej kampanii promocyjnej. Na terenie jednej firmy możemy wyprodukować m.in. displaye, shelfstoppery czy naklejki na witryny.

 

 

 

Sprawna logistyka

 

Szeroki zakres kampanii promocyjnych wymaga dostawy i montażu materiałów w wielu lokalizacjach, w tym samym czasie. Sprawna logistyka będzie więc jednym z kluczowych aspektów dobrze poprowadzonej akcji marketingowej. Producenci materiałów POS z własnym zapleczem logistycznym i montażowym będą cennym wsparciem dla firm zamawiających.

 

Firma Adform Group S.A. od ponad 10 lat oferuje swoim klientom rozwiązania zwiększające sprzedaż produktów i usług. Własny park technologiczny i zaplecze logistyczne, sprawiają, że nasze realizacje dostarczamy pod wskazany adres, do klientów na terenie całej polski i Europy. 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                         >>Powrót