POS w stylu vintage

To przede wszystkim klimat lat pięćdziesiątych oraz amerykańskich filmów z tamtych lat.

Jak uniknąć POS-owych wpadek?

Ponieważ drugiej szansy nie będziemy mieli, należy działać szybko i bezbłędnie.

POS zaplanowany z głową

Dobry plan to już połowa sukcesu.

Megatrendy w branży POS

By być innowacyjnym trzeba skutecznie wyprzedzać konkurencję w wychwytywaniu i wdrażaniu trendów...

Muzyka w materiałach POS

Jak skutecznie konkurować?

„Najtańszy” to nie zawsze dobra strategia sprzedaży.

Femvertising w materiałach POS

Jak powinna wyglądać komunikacja pro-kobieca?

Design thinking w materiale POS

To metoda kreatywnego rozwiązywania problemów wg dewizy “doing, not talking”.

POSM w aptekach i przychodniach

Zazwyczaj dominuje w nich kolorystyka z przewagą bieli – kojarząca się z opieką zdrowotną.

ECO POSM

Dbanie o środowisko jest jak „mała czarna”, tzn. nigdy nie wychodzi z mody.

POS TV kontra tradycyjna reklama

Mamy możliwość dowolnej konfiguracji różnych spotów reklamowych, w dogodnym dla nas czasie i miejscu

Jak zaaranżować salon odzieżowy?

Choć większość z nas często zaprzecza, kochamy kupować. Nienawidzimy natomiast być oszukiwani...

POS TV

Takie rozwiązanie umożliwia bardziej złożoną formę prezentacji marki i produktu.

Rola światła w materiałach POSM

Nieodpowiednie oświetlenie powoduje gorszą ekspozycję produktów, dyskomfort w przeglądaniu oferty...

Personalizacja POS

Na czym polega personalizacja materiałów wspierających sprzedaż.

Storytelling w materiałach POS

jaką historię Ty opowiadasz o sobie? Jaką byś chciał, żeby o Tobie opowiadali Twoi klienci?

Jak wygląda sklep przyszłości?

rozwiązania wspierające sprzedaż, które stosujmy dzisiaj, za chwilę mogą okazać się błędne.

Czy dzieci decydują o zakupach?

Jaki wpływ na decyzje zakupowe mają najmłodsi członkowie Polskiej rodziny?

Jak kupuje generacja X?

Chętniej wybierają towary i usługi, które znają, nie lubią eksperymentować.

Jak kupuje generacja Y?

Dla pokolenia Y ważna jest unikalność marki i możliwość wyróżnienia się w tłumie...

Ekskluzywny POS

Luksusowy POS, czyli jaki? Wykonany z drogich materiałów czy promujący produkt klasy premium?

POS-taw na karton

Kartonowy POS to doskonałe rozwiązanie dla czasowych jak i stałych ekspozycji reklamowych.

Trendy POS na Wielkanoc

Jak wykorzystać ten szczególny czas na lepszą prezentację towarów i zachęcić klientów do zakupu?

Zakupy w rytmie slow

Jak przyciągnąć nowych klientów i równocześnie zatrzymać dotychczasowych?

Dobra reklama, czyli jaka?

Spersonalizowany design lekarstwem na monotonię w reklamie.

Wyzwania w miejscu sprzedaży

Reklama w sklepie jest jednym z kluczowych aspektów decydujących o wzroście sprzedaży artykułów.

Jak sprzedaje phygital?

Unikalne doświadczenie w miejscu sprzedaży szansą na podwojenie zysków.

Zalety sklepu monobrandowego

Jest to przestrzeń, która sprzedaje i inspiruje do określonego sposobu życia.

Jak zdobyć wartościowy feedback?

Spraw aby każdy zakup i kontakt z tobą czynił Twojego klienta bardziej szczęśliwy. Wywołuj emocje!

Jak działa shopper marketing?

Celem jest wpływanie na zachowania konsumentów w taki sposób, aby wywołać u nich decyzję zakupową.

POS w trybie fast

„Expresowy” POS nie musi być niewielki, czy kartonowy. Liczy się mobilność, lekkość i łatwość...

Zakupy w przerwie na reklamę

Ponieważ czas stał się produktem deficytowym, chętniej sięgamy po nowoczesne rozwiązania...

Muzyka vs. Sprzedaż

Odpowiednio dobrana muzyka podnosi komfort kupowania i sprawia, że kupujemy więcej.

Światło vs. Sprzedaż

Czego unikać tworząc aranżację przestrzeni i materiały wspierające sprzedaż?

6 zasad dobrej kampanii POS

Podpowiadamy, jakie czynniki będą wpływały na skuteczność takiej kampanii.

O zaletach modelu shop in shop

Jest to rozwiązanie wygodne nie tylko dla danej firmy, ale również dla konsumenta...

Ty i Twoja firma w sieci online

Na taką obecność składa się nie tylko firmowa strona www, ale również różne media społecznościowe

Zakupy last minute!

Jak kupić wszystko, czego potrzebujemy i nie zmarnować na to całego dnia?

Zadbaj o klientów przed świętami

Należy pamiętać, że w relacjach biznesowych każdy ruch ma znaczenie.

Czym jest shopfitting?

Shopfitting to mówiąc najprościej, profesjonalna aranżacja przestrzeni sklepowej.

Jakim typem konsumenta jesteś?

Uwielbiasz zakupy i ufasz reklamie? A może sceptycznie podchodzisz do sprzedawców?

Jak uniknąć sklepowych wpadek?

Nieodpowiednia ekspozycja towaru ma bezpośrednie przełożenie na spadek wyników sprzedaży.

Sklep dobrze zaprojektowany

Czego nie powinno zabraknąć w dobrze zaprojektowanym sklepie stacjonarnym?

Jak kupuje generacja Z?

Młodzi, zdolni, obeznani w technologiach stanowią obecnie główną siłą napędową gospodarki.

Zakup niekontrolowany

Ile razy zdarzyło wam się kupić więcej produktów niż zamierzaliście?

Jak wyróżnić stoisko targowe?

Stoisko targowe, jako element, który reprezentuje firmę, powinno budzić przychylne skojarzenia...

Jak zrobić dobry showroom?

Dla producentów jest to alternatywna forma reklamy i tło dla dynamicznej działalności firmy.

Blog firmowy, czy warto mieć?

Prowadzisz firmę i nie wiesz, czy blog firmowy jest dla ciebie? Udowodnimy, że warto!

Czym jest brand experience?

Dbałość o kompletne doświadczenie to coś, co różni silne marki od tych słabszych.

Czy marka potrzebuje ambasadora?

Kreowanie wizerunku firmy za pośrednictwem ambasadorów marek to jedna z najlepszych form promocji.

Ekspozycja, która sprzedaje

Jak stworzyć ekspozycję reklamową, która przełoży się na wzrost sprzedaży produktów?

Jaki jest współczesny konsument?

Kto obecnie kształtuje rynek sprzedaży i jest jego siłą nabywczą?

Jak zaangażować zmysły klienta?

Marketing sensoryczny działa na podświadomość odbiorcy angażując jego emocje i wpływa na zachowanie.

Witryna sklepowa a reklama firmy

Witryna sklepowa, to idealna wizytówka Twojej firmy i jednocześnie prosty sposób pozyskania klienta.

Kolor w mailingu a emocje

To, w jakim kolorze zaprojektujemy naszą wiadomość będzie miało wpływ na odbiorcę.

Rola opakowania w sprzedaży

Dobrze zaprojektowane przyciąga uwagę, wzbudza zaufanie i promuje producenta.

Era digital POS

Nasze codzienne życie trudno wyobrazić sobie bez kontaktu z laptopem, smartfonem czy tabletem.

Sztuka tworzenia POS

Nie od dziś wiadomo, że dobra reklama ma za zadanie przyciągać uwagę klienta i wyróżnić produkt...

Colour Inspired

Psychologia kolorów, to coś więcej niż kombinacja niebieskiego z białym czy żółtego z czarnym...

EKO trendy w branży retail

Innowacyjne technologie, wysokie standardy bezpieczeństwa i proekologiczne rozwiązania, to trendy...