08-10.07.2017 - Międzynarodowe Targi Biżuterii oraz Akcesoriów Bijoutex.

Jesteśmy zachwyceni tym, co zobaczyliśmy na tagach w Monachium. Nowoczesne projekty, ciekawe rozwiązania, zaskakujące realizacje i połączenia materiałów. Przepych i piękny design poszczególnych stoisk sprawił, że z niechęcią opuszczaliśmy Bijoutex. Z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję targów.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Stoisko sprzedażowe marki HALIBUT

Halibut Gioielli to włoska marka biżuterii srebrnej, wzbogacanej naturalnymi kamieniami szlachetnymi. Marka HALIBUT czerpie inspirację z ręcznie wykonywanej biżuterii starożytnej. Produkty firmy to nowość na rynku polskim. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że swój pierwszy projekt w postaci samodzielnego stoiska sprzedażowego, w CH w Poznaniu, firma powierzyła właśnie nam. 

 

 

 

 

 

 

 


 

Stoiska sprzedażowe NeoNail

NeoNail, to jedna z wiodących międzynarodowych firm w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. W ofercie firmy znajdziemy szeroką gamę lakierów hybrydowych, akcesoriów, ozdób i preparatów do profesjonalnego wykonania manicure i pedicure. Marka NeoNail obecna jest na największych targach kosmetycznych w Polsce i Europie. Firma powstała z myślą o Klientach, dla których pięknie wyglądające dłonie, a w szczególności paznokcie mają ogromne znaczenie. Nasza firma miała przyjemność wykonać salon sprzedażowy w Kaliszu oraz stoisko sprzedażowe w Galerii Forum w Gliwicach. Przed nami jeszcze realizacja w Galerii Nawigator w Mielcu i salon sprzedażowy w Rypinie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Targi Babywelt we Frankfurcie 19-21.05.2017

Targi dedykowane są dla kobiet w ciąży, młodych rodziców i par, które pragną mieć dzieci. Baby Messe to miejsce spotkań, wymiany poglądów, cennych wskazówek i informacji, które istotne są dla każdego niedoświadczonego rodzica. Obecność na targach pozwala na zapoznanie się z bogatą ofertą producentów i spotkania z ekspertami. Babywelt to miejsce, w którym można poznać piękne produkty dla dzieci, nabyć ubranka, zabawki i artykuły wyposażenia wnętrz. Dla przyszłych rodziców przygotowano dużo inspiracji i ciekawych warsztatów poświęconych odpowiedniej pielęgnacji dziecka i jego rozwojowi.

 

 


 

COSMETICA Stuttgart 20-21.05.2017  

Targi kosmetyczne w Stuttgart to szczególne wydarzenie na mapie sektora beauty. To miejsce prezentacji najnowszych trendów kosmetycznych, produktów, usług i aparatury. Na targach zaprezentowano produkty, które na co dzień nie są dostępne na półkach sklepowych. Wystawcy pokazali kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne, akcesoria oraz sprzęt do salonów. Na wielu stoiskach wystąpili znani wizażyści i styliści, którzy zaprezentowali najnowsze trendy w makijażu. W ofercie targów znalazły się również akcesoria i kosmetyki do stylizacji paznokci i makijażu permanentnego. Targi Cosmetica odbywają się w różnym czasie w 4 niemieckich miastach: Stuttgardzie, Hanoverze, Frankfurcie i Berlinie. Obecność na targach Cosmetica to obowiązkowy punkt na mapie wydarzeń dla wszystkich, którzy na co dzień związani są z branżą kosmetyczną. 

 

 

 

 

 

 

 


 

9. Międzynarodowe Targi Opakowań w Warszawie

W dniach 4-5 kwietnia 2017 roku gościliśmy na największych targach opakowań w Europie Środkowej. Była to okazja do podglądnięcia najnowszych trendów, takich jak m.in. nowoczesne techniki uszlachetnianie druku, czy produkcja opakowań i etykiet biodegradowalnych. Nie dziwi więc fakt, że wydarzenie skupia przedstawicieli rozmaitych sektorów m.in. chemicznego, farmaceutycznego, kosmetycznego, przemysłowego, jak i spożywczego. W trakcie Targów swoje pomysły i rozwiązania prezentowali nie tylko wystawcy, ale również młodzi projektanci. Obecność na targach, to nie tylko okazja do merytorycznych spotkań z wystawcami, ale również możliwość uczestniczenia w warsztatach tematycznych w ramach stref workShops. Jednym z wykładów, w których uczestniczyliśmy był wykład „Standy POS w promocji produktowej”.

Targi Paćkanin Innovations były dla nas okazją do zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami opakowaniowymi, a także spotkania z przedstawicielami firm, z którymi mamy przyjemność współpracować.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

X Konferencja Sprzedaży Play

W dniach 15-16 marca, nasza firma miała przyjemność uczestniczyć w Jubileuszowym spotkaniu branży telekomunikacyjnej.  Jest to doroczne święto sales teamu. Uroczystość odbyła się już tradycyjnie w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie. Wśród zaproszonych gości pojawili się współpracownicy i partnerzy sieci Play. Stoisko naszej firmy postanowiliśmy wyposażyć w flipery – kultowe automaty zręcznościowe. Pomysł spotkał się z dużym entuzjazmem i zainteresowaniem uczestników wydarzenia – szczególnie męskiej części publiczności.

Spotkanie zakończyła uroczysta gala, wyłaniająca najlepszych sprzedawców, którym wręczono nagrody.

 

Wszystkim zwycięzcom Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Kedycja Targów EuroShop już za nami!

W dniach 5-9 marca 2017 w Düsseldorfie odbyła się kolejna edycja targów EuroShop, skupiających firmy z szeroko rozumianej branży handlu detalicznego. W wydarzeniu wzięło udział około 2500 wystawców, z czego prawie 90 z Polski – w tym nasza firma.

Ten rok okazał się rekordowy, nie tylko ze względu na wynajętą powierzchnię wystawową (123 500 mkw.), która przekroczyła poziom z edycji 2014, ale również liczbę osób odwiedzających targi (120 000 osób z około 60 krajów).  Aby sprostać zwiększonemu popytowi, EuroShop po raz pierwszy w historii mieściło się na 18 halach – zamiast 16, jak dotychczas.

 

Przestrzeń wystawienniczą podzielono na 7 sektorów tematycznych, zgodnie z koncepcją „przestrzeni wrażeń w 7 wymiarach”:

 

  • Visual Merchandising 
  • Shop Fitting & Story Design 
  • Food Tech & Energy Management 
  • Pop Marketing 
  • Expo & Event Marketing 
  • Retail Technology 
  • Lighting

 

Części ekspozycji towarzyszyły fora z udziałem branżowych sław. Wśród bloków seminaryjnych znalazły się m.in.: EuroShop Architecture & Design, POPAI, OmniChannel czy ECOpark. Wszystkie wykłady były symultanicznie tłumaczone na angielski/niemiecki, a odwiedzający targi profesjonaliści mogli brać w nich udział bezpłatnie, bez konieczności wcześniejszego zgłaszania. Jednym z głównych tematów targów była płatność mobilna. Według wielu ekspertów ta forma płatności zrewolucjonizuje w ciągu najbliższych lat procesy w handlu. Płacenie telefonem komórkowym jest szybkie i wygodne zarówno dla handlowców, jak również dla klientów. Dlatego w branży właściwie nie ma wątpliwości, że ta innowacyjna, bezgotówkowa metoda płatności sprawdzi się w dłuższej perspektywie.

 

Tegoroczną edycję targów EuroShop należy uznać za jedną z najbardziej ekscytujących w historii. Nietypowe konstrukcje, innowacyjne produkty i projekty biznesowe, najnowsze trendy i znani projektanci, a to wszystko podczas 4 dni trwania targów.

EuroShop, jako światowy lider targów produktów i usług dla handlu ma w branży szczególną pozycję. Wielu wystawców koordynuje harmonogram prezentowania swoich nowości i oferty handlowej z terminem targów. Targi w Dusseldorfie, to przede wszystkim miejsce inspiracji i projektów przyszłości, które można dotknąć. To także, jakość i międzynarodowość.

 

Pierwsza edycja targów EuroShop odbyła się w 1966 roku i zgromadziła 331 wystawców. W 2011 roku wystawców było ponad sześć razy więcej, a powierzchnia ekspozycyjna przekroczyła 100 000 mkw. Impreza odbywa się, co trzy lata i z każdą edycją przyciąga większą liczbę firm i wystawców z całego świata. Jest to jedyna i niepowtarzalna okazja do spotkań na żywo z kontrahentami, których wcześniej znaliśmy jedynie za pośrednictwem maila i telefonów. W jednym miejscu i czasie możemy spotkać najważniejszych ludzi z branży. Swoją obecnością na targach pokazujemy, że działamy, rozwijamy się i planujemy nowe wyzwania.

Nasz udział w targach uznajemy za udany. Duże zainteresowanie gości, liczne zapytani i nowe kontakty biznesowe pozwalają nam optymistycznie spoglądać w przyszłość.

 

 

       

  

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

EuroShop 2017 - Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy

 

 

 

 

Targi EuroShop w Düsseldorfie to największe i najważniejsze w swojej branży targi na świecie, które za każdym razem przyciągają dziesiątki tysięcy wystawców i gości. W zakresie wyposażania, organizacji i zabezpieczania sklepów, magazynów i pozostałych komórek handlowych kontrahenci otrzymują na tych targach kompleksową ofertę technologii, zastosowań i innowacyjnych rozwiązań, które z sukcesem będą mogli wprowadzić w swoich punktach handlowych.

 

To nie tylko największe targi branżowe, ale również realna platforma przyszłych trendów, wizji i promocji handlu detalicznego. Nie dziwi więc fakt, że na tegoroczną edycję targów zgłosiło się ponad 2,5 tyś. wystawców z całego świata, a wynajęta powierzchnia wystawowa będzie mieściła się na 7 halach o łącznej powierzchni ok. 120 tys. mkw.

 

W czasie trwania targów EuroShop przyznane zostaną EuroShop Retail Design Awards za najlepsze w świecie koncepcje sklepów oraz nastąpi wręczenie Retail Technology Awards Europe (reta) - za „wybitny i innowacyjny wkład w technologie informatyczne w handlu”. 

EuroShop od 1966 roku, to targi numer 1 dla branży handlowej, dlatego nasza firma nie mogła pozwolić sobie na nieobecność, na tak ważnym wydarzeniu. Po raz kolejny będziemy mieli przyjemność pokazać nasze najlepsze realizacje i spotkać się z partnerami i klientami biznesowymi.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska naszej firmy na targach w Düsseldorfie – hala 3, stoisko numer 3E67.

 

 

 

 


 

Nowa przestrzeń biurowa

Adaptacja dotychczasowej hali produkcyjnej pod kontem biura była dla nas dużym wyzwaniem. Należało nie tylko podzielić powierzchnię z uwzględnieniem poszczególnych działów i pracowników, ale również wygospodarować nową przestrzeń pod urządzenia produkcyjne, które musiały zniknąć z dotychczasowej hali. Zadanie było trudne i wymagało licznych konsultacji i spotkań. Reagowaliśmy na wszystkie drobne sugestie, starając się dopasować je do ogólnego konceptu.

Całość postanowiliśmy utrzymać w neutralnych, przyjaznych dla oka barwach ze względu na to, że na co dzień pracujemy w wielu materiałach, które mienią się od kolorów. Zależało nam również na zachowaniu naturalnej surowości hali przypominającej o loftowym charakterze miejsca. Dlatego we wnętrzu dominuje stal i beton, którą przełamaliśmy ciepłem naturalnego drewna. 

 

Dzięki optymalnej aranżacji powierzchni i ujednoliceniu stanowisk pracy, uzyskaliśmy brak widocznej hierarchii w aranżacji wnętrza. Otwarta przestrzeń ma jeszcze jedną istotną zaletę, umożliwia częste, nieformalne interakcje i swobodny przepływ informacji. Pozwala ludziom spotykać się w sposób naturalny, tak jak robią to poza pracą. 

 

Mamy nadzieję, że praca w nowej lokalizacji  da nam wiele powodów do satysfakcji i przełoży się na jeszcze lepszą atmosferę pracy.