Przedświąteczne BR – 20.12.2016

Koniec roku, to dla większości firm czas podsumowań i analiz, a także przygotowywania planów na nadchodzący rok. Dla nas Business Review, to również okazja do spotkań z pracownikami, którzy na co dzień pracują w różnych biurach i oddziałach, a także przedstawienia nowych osób i zadań im powierzonych. Całodniowe spotkanie odbyło się w celu omówienia indywidualnych wyników poszczególnych zespołów i przedstawienia kierunku celów na przyszłość. Pracując razem, mogliśmy omówić działania, które przełożą się na poprawę wydajności i jakości naszej pracy, a także zaprezentować pomysły i spostrzeżenia na temat rynku POSM. W tym celu przeprowadzono cykl prezentacji, które zakończyły się podziękowaniami i życzeniami ze strony zarządu firmy Adform Group S.A.

 


 

 

 

 

 

                           

 

 

 


 

21.10.2016 XIV Konferencja Solidworks 2016 Kraków

W ubiegły piątek w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, odbyła się kolejna odsłona SOLIDWORKS, w której mieliśmy przyjemność uczestniczyć. Na konferencji zaprezentowano ponad 200 nowatorskich rozwiązań z zakresu oprogramowania CAD/CAM/PDM/ERP, a także sprzętu komputerowego oraz druku 3D. Każdy z uczestników XIV Konferencji SOLIDWORKS mógł wziąć udział w konkursie Model Mania i tym samym zawalczyć o cenną nagrodę. Na czym polegał wspomniany konkurs? Zwycięzca konkursu miał za zadanie w jak najkrótszym czasie odwzorować w programie SOLIDWORKS otrzymany rysunek detalu i wprowadzić do niego wymagane zmiany w zaprojektowanej geometrii. Z wielką przyjemnością informujemy, że główną nagrodę i pierwsze miejsce otrzymał nasz kolega z działu konstrukcyjnego. Serdecznie gratulujemy i trzymamy kciuki za dalsze sukcesy!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Największe w Europie targi farmaceutyczne. Monachium 7-10.10.2016

Expopharm to wiodące, europejskie targi dla sektora farmaceutycznego i farmaceutów, które odbywają się przemiennie w Dusseldorfie i Monachium. Wydarzenie przyciąga każdego roku rzesze wystawców z obszaru farmacji, kosmetyków, suplementów diety i środków naturalnych, a także wyposażenia aptecznego i literatury fachowej. Wydarzenie połączone jest z bogatym programem atrakcji i seminariów, takich jak m.in. Międzynarodowy Meeting Point, w którym uczestniczą najważniejsi przedstawiciele wspomnianej branży. Expopharm to miejsce wielonarodowej wymiany doświadczeń i wiedzy oraz prezentacji nowych rozwiązań medycznych i usług.  Jest to doskonała platforma do zawierania umów biznesowych pomiędzy gośćmi, eksporterami i importerami usług, które w przyszłości będą mogły ułatwić pracę farmaceutom. Tegoroczna edycja targów zgromadziła około 500 wystawców rynku aptecznego i ponad 25 000 gości z całego świata. Obecność na targach pozwoliła nam lepiej poznać oczekiwania naszych klientów i specyfikę tej bardzo wymagającej branży.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

10. Łódź Design Festival

Jubileuszowa edycja Łódź Design Festival to dziesięć dni wypełnionych wydarzeniami poświęconymi m.in. architekturze, projektowaniu 2D i 3D oraz nowym technologiom. Oczywiście nie mogliśmy sobie pozwolić na nieobecność na takim wydarzeniu. Jak co roku mogliśmy zobaczyć najlepsze polskie wdrożenia prezentowana na wystawie must have oraz innowacyjne projekty młodych twórców pokazane na wystawie make me! 10 edycja festiwalu była dla nas okazją, nie tylko do poszukiwania inspiracji, ale również do refleksji nad rolą, jaką pełnią w naszym życiu otaczające nas przedmioty oraz jakie cechy definiują dobrze zaprojektowaną rzecz. Ponadto mogliśmy spotkać się z reprezentantami najlepszych polskich marek oraz poznać najświeższe osiągnięcia polskiego wzornictwa.

Łódź Design Festival to obecnie najważniejsze w Europie Środkowo – Wschodniej wydarzenie związane z projektowaniem o randze międzynarodowej, które niezmiennie sprawia, że warto pojawić się w Łodzi.

 

 

 

 

 

  


 

7. Międzynarodowe Targi Materiałów, Technologii i Wyrobów Kompozytowych

Po raz kolejny pojawiliśmy się w Krakowie na targach KOMPOZYT-EXPO. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kompozytów w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, któremu towarzyszą prezentacje maszyn w cyklu produkcyjnym, a także bogaty program seminaryjny. Nie dziwi więc fakt, że każda edycja targów przyciąga coraz większe grono zwiedzających. Udział w wydarzeniu to jedyna w swoim rodzaju okazja, aby dotrzeć do wielu specjalistów, porozmawiać o swoich doświadczeniach w branży i utrwalić wizerunek firmy. Tegoroczna obecność na targach licznego grona przedstawicieli kadry zarządzającej, specjalistów i inżynierów świadczy o rosnącej potrzebie innowacyjności. 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Cały świat w ogrodzie – targi w Kolonii

Spoga + gafa to wiodące na świecie targi ogrodnicze, przyciągające corocznie około 40.000 gości z różnych zakątków Europy i nie tylko. Na przestrzeni około 225.000 m², wystawcy prezentują nowe produkty i pomysły na pielęgnację ogrodu, jak również wszystko, co wiąże się z tematyką targów. To tutaj cały przemysł ogrodniczy gromadzi informacje na temat bieżących trendów i poszukuje nowych inspiracji. Ekskluzywna atmosfera targów przyciąga światowej sławy architektów i projektantów przestrzeni zielonych i ich wyposażenia. W ramach projektu YoungStar młodzi projektanci mają okazję zaprezentować swoje świeże, często innowacyjne pomysły i projekty związane z tematyką targów. Spoga + gafa to trzy dni spotkań z najważniejszymi nabywcami i ekspertami w dziedzinie „zielonego biznesu”. Oczywiście nie mogło nas zabraknąć na takim wydarzeniu. Nasza firma zaprezentowała m.in. display podłogowy EVA SOLO, dla firmy PRO DISPLAY.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Business Review Meeting

Jak co miesiąc pracownicy naszej firmy mogli spotkać się na firmowym Business Review, aby omówić bieżące prace i porozmawiać o pomysłach i potencjale na ich realizację. Podczas całodniowego spotkania, które miało formę warsztatów, przeprowadzono cykl prezentacji, które poszerzyły naszą wiedzę o możliwościach technologicznych dedykowanych naszej branży. Zaprezentowano m.in. najnowsze rozwiązania z zakresu Hot-stampingu, Hydrografiki i druku lentikularnego. Szkolenie zakończyły warsztaty integracyjne, których celem była nauka efektywnej pracy w grupie. Regularne spotkania, to możliwość pogłębiania umiejętności, wymiany doświadczeń, a przede wszystkim lepszego poznania współpracowników. Kolejne spotkanie już za miesiąc.

 

 

 

 


 

LINCOLN ELECTRIC BESTER - regał na akcesoria spawalnicze

Regał na akcesoria spawalnicze. Jedna z naszych niedawnych realizacji dla światowego lidera w branży spawalniczej. Metalowy szkielet regału został pomalowany proszkowo w ściśle określonym przez klienta kolorze. Konstrukcja posłuży, jako gablota na akcesoria wykorzystywane w branży m.in. przyłbice spawalnicze, odzież i rękawice ochronne.

 


 

Płyty KAPA – szkolenie materiałowe

KAPA to od niemal 40 lat synonim cienkich płyt piankowych z rdzeniem poliuretanowym. Wykorzystywane w produkcji płyt spienianie rdzenia płyty pomiędzy dwiema okładzinami, to wynik zastosowania jedynej w swoim rodzaju i niepowtarzalnej technologii na świecie. Szeroka gama lekkich płyt KAPA pozwala na ich wielostronne zastosowania, takie jak m.in. sitodruk, oznakowania, modelarstwo lub jako stojaki w punktach sprzedaży. 

Celem szkolenia było poznanie zastosowań i właściwości płyt KAPA, a także nabycie praktycznych umiejętności obróbki i pracy ze wspomnianym materiałem.

 

 

 

 

 

 


 

XX Międzynarodowe Targi Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy PLASTPOL. 17-20 maja 2016

Jubileuszowa edycja targów zgromadziła w Kielcach ponad 800 firm z 31 krajów całego świata. Targom towarzyszył bogaty program wydarzeń, cieszący się ogromnym zainteresowaniem. Nowe maszyny, innowacyjne technologie i ciekawe komponenty do produkcji, to tylko część atrakcji, jakie czekały na zwiedzających w trakcie 3 dni trwania imprezy branżowej. Obecność na targach to jedyna w swoim rodzaju okazja by w jednym miejscu sprawdzić i porównać oferty różnych producentów. Nasze nadzieję, że w trakcie trwania wydarzenia będziemy mieli okazję do bezpośrednich spotkań i rozmów z naszymi obecnymi, jak również potencjalnymi klientami potwierdziły się. Dyskusje przeprowadzone na targach umożliwią jeszcze lepsze dostosowanie naszej oferty do Państwa potrzeb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

16 edycję targów Forum Fryzjerstwa LOOK i Forum Kosmetyki beautyVISION

Wszyscy, którzy odwiedzili targi w Poznaniu w dniach 7-8 maja, mogli skorzystać nie tylko z darmowych porad kosmetycznych, ale również oddać się w ręce wizażystów. Nowością, która zdobyła rzesze fanów były Mistrzostwa Polski w Barberingu. Strzyżenie męskie uznaje się za jedną z najtrudniejszych dziedzin fryzjerstwa, a sam pokaz strzyżenia jest widowiskową sztuką. Równolegle z pokazami, które miały miejsce na scenie głównej, odbywały się prelekcje firm i marek w strefie Speaker’s Corner COLOR &WHITE. Obecność na targach była dla nas okazją do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń, a także pozwoliła zapoznać się z najnowszymi trendami w sektorze beauty.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Nasza najnowsza realizacja. Showroom dla firmy ActiveJet.

 

 

 

 

 


 

POPAI Paris Awards, 5-7 kwietnia 2016

Prestiżowy, międzynarodowy konkurs wzornictwa przemysłowego POPAI Awards we Francji, to jedno z największych wydarzeń w dziedzinie POS, nazywane „Oskarami branży”. O nagrody rywalizują najlepsi i najwięksi międzynarodowi projektanci rozwiązań POS, wsparcia sprzedaży i komunikacji cyfrowej. POPAI Awards, to coś więcej niż konkurs i nagrody dla najlepszych firm w branży, to wyróżnienie, które procentuje i pozwala na uznanie w ochach reklamodawców i klientów. Dla firmy i jej pracowników to oznaka, że ich praca została doceniona. Otrzymane nominacje stanowią dowód słuszności podejmowanych działań a jednocześnie motywują do dalszych sukcesów. W tym roku jury stanęło przed trudnym wyborem, bowiem poziom prac był bardzo wysoki, co dowodzi, że Polska dorównuje swoim sąsiadom w dziedzinie designu i rozwiązań ekspozycyjnych. Wszystkim nominowanym w konkursie serdecznie gratulujemy i życzymy dalszej owocnej pracy.

 

 

 

 

 

 


 

Cosmoprof Worldwide Bologne (17-21.03.2016)

Targi w Bolonii, we Włoszech są jedną z najważniejszych imprez biznesowych dla branży kosmetycznej na świecie. Trwające od niemal 50 lat targi gromadzą corocznie tysiące zwiedzających i wystawców z ponad 60 krajów. Na uczestników czekają m.in. warsztaty, konferencje i seminaria tematyczne. Sekcja Trendy, która stała się już tradycją wystawy, to miejsce inspiracji i wymiany spostrzeżeń na temat tendencji stanowiących przyszłość branży kosmetycznej. Tegoroczny Pawilon Narodowy - Country Village Poland zgromadził dużą liczbę krajowych wystawców, którzy zaprezentowali najnowsze produkty i rozwiązania dla branży Beauty. Status Polski, jako oficjalnego partnera targów Cosmoprof 2016 bardzo nas cieszy. Tym bardziej, że jesteśmy dziś szóstym największym eksporterem kosmetyków w Europie. Ze względu na międzynarodowy charakter targów są one najlepszym momentem na zawiązanie kontaktów B2B oraz miejscem pozyskania nowych klientów. Dla nas była to po raz kolejny wspaniała okazja do spotkań biznesowych i zaprezentowania szerokiemu gronu wystawców oferty handlowej. Rozmowy przeprowadzone na targach umożliwią jeszcze lepsze dostosowanie naszej oferty do Państwa potrzeb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

19. edycja targów Beauty Forum 

Targi BEAUTY FORUM (5-6.03.2016) - to najważniejsze wydarzenie dla branży kosmetyki profesjonalnej w Polsce, organizowane cyklicznie od 1997 roku w Warszawie. Podczas każdej edycji wiodące na polskim i międzynarodowym rynku firmy kosmetyczne mogą zaprezentować swoje najnowsze produkty i zabiegi. Jak co roku , tak i tym razem nie mogło nas tam zabraknąć. Była to dobra okazja do spotkań z naszymi klientami i dostawcami, a także możliwość nawiązania nowych, ciekawych kontaktów biznesowych. Jesteśmy przekonani, że w przyszłości przełożą się one na owocną współpracę.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Hyperspace. IX Konferencja sprzedaży Play

W dniach 7-8 marca 2016 firma Adform Group S.A. po raz kolejny została zaproszona do udziału w Konferencji Sprzedaży Play. Tegoroczna uroczystość odbyła się w Hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie przy ul. Skalnicowej 21. Jednodniowa konwencja została zorganizowana pod hasłem „Hyperspace” i zgromadziła licznych gości z całej Polski. Wśród zaproszonych osób pojawili się współpracownicy i partnerzy sieci sprzedaży firmy Play.

W tym roku na naszym stoisku zachęcaliśmy do przetestowania okularów w świecie rzeczywistości wirtualnej (gogle Oculus Rift), co było możliwe dzięki współpracy z firmą VR Games. Niesamowity potencjał rozwiązań technicznych to m.in. dedykowany roller coaster ubarwiony fantastycznymi efektami 3D z możliwością obrandowania, product placement, itp. Świat wirtualny jeszcze nigdy nie był tak ekscytujący jak teraz.

 

Podczas części konferencyjnej przedstawione zostały ubiegłoroczne wyniki sprzedażowe oraz strategia i plany rozwoju na rok bieżący.

Spotkanie zakończyło się uroczystą  galą, podczas której wyróżniono najlepszych współpracowników.

 

Ogromne GRATULACJE dla zwycięzców!    

 

  

  


 

Display Magazine luty/marzec 2016

Miło nam, że zaprojektowany i wyprodukowany przez Adform Group S.A. stand premium na whisky został dostrzeżony na rynku przez konsumentów oraz zaprezentowany w najnowszym wydaniu niemieckojęzycznego czasopisma Display Magazine (luty/marzec 2016).

 

 


POS Kompakt luty 2016

Z przyjemnością informujemy, że w styczniowym wydaniu niemieckojęzycznego magazynu "POS Kompakt" ukazał się wywiad z Panią Agnieszką Pielą – Dyrektorem Handlowym firmy Adform Group S.A. W numerze znajdą Państwo m.in. informacje na temat naszej działalności i sukcesów na runkach zagranicznych, w szczególności na rynku niemieckim.

 

Zapraszamy do przeczytania artykułu w oryginale na naszą stronę w zakładce aktualności w języku niemieckim.